Najčešće postavljana pitanja

Opća pitanja

Što je Cjenoteka.hr?

Cjenoteka.hr je portal posvećen usporedbi cijena proizvoda široke potrošnje, koji korisnicima pruža jedinstvenu platformu za informirano odlučivanje o kupnji. Cilj portala je pomoći potrošačima da, usporedbom cijena u trgovačkim lancima, pronađu željene proizvode po najpovoljnijim cijenama, a pritom potaknuti zdravu tržišnu konkurenciju. Tu smo da vam pomognemo da usporedite cijene, uštedite i kupujete pametno.

Kako mogu pogledati uvjete korištenja stranice?

Uvjete korištenja možete pregledati ovdje.

Informacije o proizvodima i kupnji

Kako mogu potražiti određeni proizvod na Cjenoteka.hr?

Pretragu možete započeti putem glavnog izbornika, pregledom kategorija ili upisivanjem ključnih riječi u tražilicu. Također, dostupni su filtri i pretraga prema brendovima s naslovne stranice, što dodatno olakšava pronalaženje proizvoda.

Možete li dodati još proizvoda na stranicu?

Naravno! Rado ćemo proširiti ponudu prema vašim prijedlozima. Naš tim redovito proširuje bazu podataka, a svaki prijedlog nam pomaže da budemo još relevantniji. Pošaljite nam svoje prijedloge putem kontakt obrasca.

Kako mogu saznati kada su cijene zadnji put ažurirane?

Cijene se ažuriraju redovito, više puta tjedno. Svi podaci dolaze izravno od trgovačkih lanaca ili pouzdanih partnera i informativne su prirode. Budući da se cijene mogu razlikovati ovisno o lokaciji i formatu trgovine, molimo da nas obavijestite ako primijetite neusklađenosti – vaša povratna informacija nam je dragocjena.

Odnose li se prikazane cijene samo na pojedine lokacije?

Ne. Cijene su prikupljene na temelju svih dostupnih informacija s više različitih lokacija, a prikazana cijena za određenu trgovinu ili format trgovine predstavlja najzastupljeniju cijenu među tim lokacijama. Iako se trudimo prikazati realan prosjek, moguće su manja odstupanja zbog lokalne politike cijena pojedinih trgovaca.

Jesu li cijene iste u svim formatima trgovina?

Ne. Trgovački lanci nude različite formate (hipermarket, supermarket, cash & carry...), a cijene se mogu razlikovati ovisno o tipu trgovine, lokaciji i poslovnom modelu.

Planirate li uključiti još trgovačkih lanaca?

Da! Naš cilj je pružiti korisnicima što širu ponudu i veće mogućnosti uštede, zato neprestano radimo na uključivanju novih lanaca. Slobodno nam pošaljite svoje prijedloge!

Jesu li popusti na blagajni uključeni u prikazane cijene?

Ne. Cijene prikazane na portalu ne uključuju popuste koji se ostvaruju isključivo na blagajni, putem kartica lojalnosti ili drugih promotivnih kanala. Na taj način želimo zadržati maksimalnu točnost i transparentnost podataka.

Što znači opcija "Spremi proizvod"?

Uz svaki proizvod nalazi se opcija „Spremi proizvod“ kojom ga možete dodati na svoju listu spremljenih proizvoda. Da biste koristili ovu opciju, potrebno je biti registrirani korisnik.

Kako se mogu prijaviti za obavijest o sniženju?

Na stranici svakog proizvoda dostupna je kartica „Sniženje“. Tu možete unijeti željenu cijenu ili postotak popusta. Kada se aktivira uvjet koji ste postavili, obavijest će biti prikazana na vašem korisničkom profilu, u sekciji „Obavijesti“.

Moj račun

Kako se mogu registrirati?

Kliknite na „Prijava / Registracija“ u gornjem desnom kutu stranice i odaberite opciju „Registracija“. Unesite e-mail adresu i lozinku. Nakon registracije provjerite e-mail i kliknite na poveznicu za aktivaciju računa. Također se možete registrirati putem Google ili Facebook računa.

Što ako nisam primio/la e-mail za potvrdu registracije?

Provjerite mapu s neželjenom poštom. Ako i dalje imate problema, javite nam se putem kontakt obrasca.

Ne mogu se registrirati.

Provjerite poruku o grešci na stranici. Polje s greškom bit će označeno crvenim okvirom. Ispravite unos i pokušajte ponovno.

Zaboravio/la sam lozinku – što da radim?

Na stranici za prijavu kliknite na „Zaboravili ste lozinku?“ i slijedite upute za postavljanje nove lozinke.

Ne mogu se prijaviti na Cjenoteka.hr.

Provjerite unosite li točne podatke (e-mail i lozinku) i razlikuju li se velika i mala slova. Ako ste koristili automatsko spremanje lozinki, pokušajte je ukloniti iz preglednika i upisati ponovno. Ako se problem nastavi, javite nam se putem kontakt obrasca.

Kako se mogu odjaviti sa stranice?

Kliknite na svoj profil, a zatim na opciju „Odjava“.

Kako se mogu prijaviti ili odjaviti za primanje obavijesti o akcijama?

U svom profilu, u sekciji „Račun“, možete odabrati želite li primati promotivne e-mailove. Također, možete se prijaviti putem obrasca u podnožju stranice – unesite svoju e-mail adresu i kliknite na „Prijava na newsletter“.

Imate internetsku trgovinu i želite prikazivati proizvode na Cjenoteka.hr?

Objavite svoje proizvode i cijene na našem portalu i budite prisutni u trenutku kada potrošači donose odluku o kupnji. Povećajte svoju vidljivost i doprite do novih kupaca – Registracija trgovine >>

Ako su proizvodi vašeg brenda dostupni za kupnju u Hrvatskoj, slobodno nas kontaktirajte kako bismo započeli suradnju. Javite nam se putem kontakt stranice >>.

Niste pronašli odgovor na svoje pitanje?

Kontaktirajte nas putem kontakt stranice i rado ćemo vam pomoći.